Ga naar de inhoud
Nieuws

Ons online klantenportaal: de voordelen

25 augustus 2022
Ons online klantenportaal: de voordelen

Een handig overzicht van alle geïnstalleerde systemen, werkbonnen, storingen en facturen. Dát is waar ons online klantenportaal voor staat. Een slimme en handige tool die – zeker wanneer je meerdere installaties hebt – onmisbaar is. Lees alles over het systeem én de voordelen.

Met jouw relatiecode, gebruikersnaam en wachtwoord log je eenvoudig in op het klantenportaal. Waar je ook bent. Hier zie je in één oogopslag de meest recente facturen en meld je via een simpele druk op de knop een storing. Heb je nog geen inloggegevens? Neem dan contact met ons op.

Direct melding van een storing

Wanneer je een werkbon aanmaakt voor een storing of wat kleiner werk, krijgen wij daarvan automatisch bericht in onze mailbox. Sterker nog, dat gebeurt elk uur. Grote kans dus dat we binnen no-time reageren (al deden we dat natuurlijk altijd al) én dat je direct aan de juiste persoon wordt gekoppeld die je verder kan helpen. Als je het over korte lijntjes hebt!

Het klantenportaal is met name interessant voor de wat grotere klanten waarvoor wij meerdere panden beheren. In het portaal kun je namelijk in één oogopslag zien wat er momenteel gebeurt. Daarnaast krijg je per pand direct inzicht in facturen en werkbonnen. Zo ben je dus altijd real-time op de hoogte van de laatste stand van zaken. Handig, toch?

Overzichtelijke installatiehistorie

Natuurlijk waren we qua serviceverlening er altijd al snel bij. Wij willen jou graag verder helpen, ontzorgen én de beste kwaliteit leveren. Een online klantenportaal sluit daar mooi op aan. De voordelen voor jou zit ‘m vooral in het feit dat alles nu veel overzichtelijker is. En voor ons helpt het dat we nu per klant een installatiehistorie opbouwen.

Bij een storing van bijvoorbeeld een cv-ketel kunnen we nu gemakkelijk terugzien wat er in het verleden allemaal is gebeurd, door de oude bonnen te bekijken. Hierdoor kunnen we nóg sneller schakelen. Bij klanten die niet via het klantenportaal werken doen we dit nog gewoon op de ‘ouderwetse’ manier, met een papieren logboek bij de ketel. Dit zullen we overigens blijven doen, want het is altijd handig om dit soort informatie ter plekke te hebben!

De voordelen van het online klantenportaal op een rij:

  • Overzichtelijk
  • Altijd inzicht in uitgevoerde werkzaamheden
  • Eenvoudig storingen melden
  • Toegankelijk voor alle medewerkers van een onderneming waardoor iedereen op de hoogte is van de laatste stand van zaken
  • Facturatie, storingen melden en overzicht van de geïnstalleerde systemen in één online omgeving
  • Tijdwinst voor TTB en klant, kortere lijnen

Wil jij ook met ons klantenportaal gaan werken? Neem dan contact met ons op en we leggen je alles uit!