Ga naar de inhoud

Overzichtelijk en eenvoudig

Een handig overzicht van alle geïnstalleerde systemen, werkbonnen, storingen en facturen. Dát is waar ons online klantenportaal voor staat. Een slimme en handige tool die – zeker wanneer je meerdere installaties hebt – onmisbaar is. Lees alles over het systeem én de voordelen.

De voordelen van ons klantenportaal

Met jouw relatiecode, gebruikersnaam en wachtwoord log je eenvoudig in op het klantenportaal. Waar je ook bent. Hier zie je in één oogopslag de meest recente facturen en meld je via een simpele druk op de knop een storing. Heb je nog geen inloggegevens? Neem dan contact met ons op.

Direct melding van een storing

Wanneer je een werkbon aanmaakt voor een storing of wat kleiner werk, krijgen wij daarvan automatisch bericht in onze mailbox. Sterker nog, dat gebeurt elk uur. Daardoor kunnen wij direct schakelen.

Overzichtelijke installatiehistorie

Beheer je meerdere panden? Dan heb je per pand direct inzicht in facturen en werkbonnen. Zo ben je altijd op de hoogte van de laatste stand van zaken en wordt er een installatiehistorie opgebouwd.

De voordelen van het online klantenportaal op een rij:

  • Overzichtelijk
  • Altijd inzicht in uitgevoerde werkzaamheden
  • Eenvoudig storingen melden
  • Toegankelijk voor alle medewerkers van een onderneming waardoor iedereen op de hoogte is van de laatste stand van zaken
  • Facturatie, storingen melden en overzicht van de geïnstalleerde systemen in één online omgeving
  • Tijdwinst voor TTB en klant, kortere lijnen